marți, 29 mai 2012

Pasii nostri in viata...


Un barbat care a murit, a ajuns la Dumnezeu. Acesta ii ofera posibilitatea de a-si revedea toata viata ca pe un film.
Barbatul incepe sa vada o plaja pe care sunt urme de pasi si intreaba:
- Ai cui sunt pasii?
Dumnezeu ii raspunde: “Ai tai”
- Vad si ati pasi langa ai mei. Ai cui sunt acestia?
Dumnezeu ii raspunde: ” Ai mei – te-am insotit pe tot parcursul vietii.”
- Vad si o portiune in care sunt doar pasii mei…
Dumnezeu: “Atunci ti-a murit sotia, aveai probleme cu copiii….”
- Pai bine, atunci cand aveam mai multa nevoie de Tine, de ce nu ai fost langa mine?
Dumnezeu: ” Am fost… Te-am dus in brate.”

Aceasta este o poveste pe care am auzit-o de la o colega draga, experta in povesti si care mi-a ramas in suflet. Sper sa rezoneze si cu voi, atunci cand o veti citi.

Psihoterapeut, Ruxandra Marcu

Niciun comentariu:

Pentru orice problema exista solutie!

Pentru orice problema exista solutie!